domingo, 12 de septiembre de 2010

Textos para compartir de participantes del Taller de escritura

¿Leemos?El domingo termina..... Aprovechemos.

Marta Ortiz, escribió:

BLANCO
Es un día blanco. Mi mente esta en blanco. Mi madre organizó todo lo de mi boda, escogió el menú, la lista de invitados, la música, las flores y claro, la iglesia. Al parecer era su boda, pero yo escogí mi vestido y es blanco, como tenia que ser. Hay gente que no conozco, ni me conoce, entre ellos mi marido. Me divierto mirando la pamela de la mujer enorme que me ha diseccionado en tres partes, soy el centro de atención, pero no me importa porque he logrado escaparme pegada a la panza de un avión.


Silvia Nebot, escribió:

REFORMES A LA CAMBRA DE BANY

T’acarono i només rebo fredor. Intento tenir una conversa amb tu, conèixer el teu interior però només rebo silenci.
Mai m’has estimat, ara ho sé!
I mira que jo em vaig enamorar de tu només veure’t. Em vaig enamorar de la teva pal·lidesa, de la teva blancor, també de teva pulcritud i fins i tot dels teus silencis.
Jo volia creure que tot això era una màscara, una careta que, si m’esforçava, aconseguiria fer caure amb el meu amor constant, amb les meves paraules tendres i amb les meves carícies delicades... però res! Ha estat tot inútil.
Fins aquí ha arribat la nostra història! Ara et canviaré per un altre. No vull saber res més de tu. Ara és massa tard. Ja tinc el pressupost. Adeu.

Estos dos textos también fueron trabajados y comentados en clase y publicados en la Revista Literata.

No hay comentarios: